Black Friday w Danzz! 7% rabatu na całą kolekcję z kodem: BLACKFRIDAY

0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy

Szukaj

Tytuł projektu: „Wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji celem podwyższenia konkurencyjności firmy DANZZ Sp. z o.o. na rynku zagranicznym”



Program Operacyjny Polska wschodnia 2014-2020
Działanie 1.2 „Internacjonalizacja MŚP”
w ramach I Osi priorytetowej:
„Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”


Nr umowy: POPW.01.02.00-18-0124/21-00

Krótki opis projektu:
W ramach projektu Wnioskodawca wybrał rynek docelowe Niemiec, na którym zamierza wprowadzić kolekcje nowoczesnych mebli DANZZ z litego drewna. Zarówno wybór rynku, jak i produktów został określony po dokonaniu analiz konkurencyjności wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy.
W ramach projektu wyodrębniono zadania przygotowujące nowy model biznesowy do wdrożenia:
1. Usługa doradcza związana z przygotowaniem strategii marketingowej.
2. Usługa doradcza związana z przygotowaniem kampanii promocyjnej – kampania w internecie
3. Usługa doradcza w zakresie zaprojektowania dedykowanej aplikacji internetowej wspierającej promocję produktów
4. Usługa wykonania tłumaczeń (treści na niemieckojęzyczną stronę internetową, materiały promocyjne, instrukcje, regulaminy)
5. Usługa w zakresie wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych – katalogi, ulotki, gadżety promocyjne
6. Usługa w zakresie wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych – wizualizacje studyjne
oferowanych mebli do zaimplementowania na stronie www.
7. Udział w międzynarodowych targach z branży meblowej – IMM Cologne 2023



Cele i efekty projektu:
Celem projektu jest realizacja założeń nowego modelu biznesowego, który pozwoli firmie przygotować się do efektywnego wejścia na rynek niemiecki, a także zbudować pozycję, jako wiarygodnego oraz rzetelnego partnera. Uruchomienie niemieckojęzycznej stronny www oraz udział w targach branżowych na terenie Niemiec, przyczyni się do budowania świadomości marki firmy na nowym rynku, umożliwi zaprezentowanie oferowanych produktów oraz nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami. Rynek niemiecki stanowi priorytet dla firmy w zakresie internacjonalizacji. Celem firmy, po przeprowadzeniu zaplanowanych działań i osiągnięciu związanych z tym wskaźników, będzie zainicjowanie oraz systematyczne zwiększanie przychodów ze sprzedaży eksportowej. Projekt, przyczyni się do ekspansji firmy na rynku docelowym również dzięki realizacji usług doradczych, marketingowych, a także poprzez udział w branżowych międzynarodowych targach meblowych.



Wartość projektu ogółem: 472 544,00 PLN

Wartość wydatków kwalifikowanych: 396 000,00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 336 600,00 PLN

Wróć do góry
Produkt został dodany do Twojego koszyka